FAST MOVING CONSUMER GOODS

checkmark.png

Waardevolle inzichten door diepgravende artikels

checkmark.png

Vergroot uw sectorkennis met oplossingen op maat

checkmark.png

Blijf steeds één stap voor door op de hoogte te blijven van de nieuwste trends

FMCG

Uitdagingen in het vooruitzicht

FMCG-bedrijven staan onder druk, vooral op hun traditionele Europese en Amerikaanse markten. Hun marketing- en verkoopverantwoordelijken moeten hun traditionele modellen aanpassen door te kiezen voor een nieuwe combinatie van digitale tools, direct marketing en multichannelverkoop.

Ze moeten een antwoord bieden op de nieuwe shopgewoonten van de consument (altijd en overal), door zich op te maken voor multichannelverkoop, via retailers/e-tailers of rechtstreeks van de website van het merk naar de woning van de consument. Ze moeten de vinger aan de pols houden van de nieuwe, digitale consument, en inspelen op de vraag van de consument naar producten op maat en gepersonaliseerde communicatie.

Op dat vlak speelt datagestuurde marketing een belangrijke rol. Datagestuurde, klantgerichte initiatieven helpen de grootte van het winkelmandje te verhogen, verbeteren de retentie, vergroten de interactie met het merk en zorgen algemeen voor een grotere consumentenbetrokkenheid. Relevantie is natuurlijk de belangrijkste factor voor betrokkenheid. Benut dus alle beschikbare gegevens om op het juiste moment de juiste boodschap te sturen naar de juiste klant via het juiste kanaal.

Klantencase

Een prestigieus FMCG-merk verhoogde haar conversie door hetzelfde publiek twee keer te bereiken via twee verschillende kanalen

Toen dit bekende merk besloot op een winkel te openen, wilde ze bij voorkeur mensen aantrekken die in het gebied wonen. Om zoveel mogelijk prospects om te zetten in klanten, besloot Bisnode om ze twee keer te contacteren: één keer per direct mail, één keer via Facebook. De resultaten waren fantastisch.

Meer weten

Bisnode steunt u tijdens het volledige klantentraject

Gebruik onze maatoplossingen voor uw situatie

Identificeren

Wij helpen u nauwkeurige gegevens te verzamelen over uw prospecten en klanten. Zo identificeert u niet alleen, maar krijgt u ook een uniek beeld van een specifieke klant in uw database.

Bent u er klaar voor?

Bel ons

We zijn beschikbaar elke werkdag van 9 tot 17u30

+32 (0)2 555 97 00

Contacteer mij

Begrijpen

Pas wanneer gegevens inzichten worden, kunt u doordachte beslissingen nemen. Als u wilt connecteren met uw klanten of prospecten, heeft u deze inzichten nodig om de juiste dialoog te creëren.

Bent u er klaar voor?

Bel ons

We zijn beschikbaar elke werkdag van 9 tot 17u30

+32 (0)2 555 97 00

Contacteer mij

Contacteren

Contacteer en converteer mensen op een gepersonaliseerde manier via het kanaal dat ze verkiezen

Bent u er klaar voor?

Bel ons

We zijn beschikbaar elke werkdag van 9 tot 17u30

+32 (0)2 555 97 00

Contacteer mij

Schrijf u in op onze mailinglist

U ontvangt onze nieuwsbrieven en occasionele communicatie met betrekking tot smart data, analyse, de laatste trends en de oplossingen van Bisnode.

Stap 2