Zorg voor kwaliteitsvolle gegevens in uw systemen en processen

 

Ga voor betere bedrijfsresultaten door accurate gegevens over klanten en prospecten te benutten

checkmark.png

Optimaliseer uw marketing en verkoop door gebruik te maken van uiterst kwalitatieve data

checkmark.png

Volg uw klanten op met duidelijke en actuele informatie

checkmark.png

Hou deze nauwkeurigheid permanent vast dankzij geautomatiseerde updates

Nauwkeurige informatie: een belangrijke succesfactor voor uw bedrijf

Nauwkeurige informatie: een belangrijke succesfactor voor uw bedrijf

Hoe goed doet uw database het op het gebied van gegevenskwaliteit? Het is misschien een moeilijke vraag, maar veel bedrijven kampen met dezelfde uitdagingen. We weten dat afhankelijk van de sector, 30 tot 40 procent van de klantgegevens van de Belgische bedrijven onjuist of onvolledig zijn. Bovendien kunnen verhuizende klanten en bedrijven tot 20% wijzigingen per jaar veroorzaken.

Nauwkeurige informatie is één van de belangrijkste succesfactoren voor marketing en verkoop. Misleidende basisinformatie kan niet alleen tot verkeerde beslissingen leiden, maar er ook voor zorgen dat marketinginvesteringen en verkoopactiviteiten niet hun volle potentieel halen. Daarom is een slechte gegevenskwaliteit een erg kostelijk probleem. 

Door een grondige analyse uit te voeren van uw gegevenskwaliteit, uw informatie aan te vullen, te corrigeren en voortdurend bij te werken, zorgt Bisnode ervoor dat uw gegevens te allen tijde nauwkeurig en nuttig zijn om u uw business te helpen verbeteren.

Optimaliseer uw marketing en verkoop door gebruik te maken van kwalitatieve gegevens

Optimaliseer uw marketing en verkoop door gebruik te maken van kwalitatieve gegevens

Een zo groot mogelijke impact en een zo klein mogelijke kost dankzij een complete, actuele & ontdubbelde database

  • Haal het maximum uit uw marketing- en verkoopcampagnes door gebruik te maken van de juiste contactinformatie
  • Vermijd budgetverspilling en beperk marketingkosten door verhuizers en dubbels te indentificeren
Gebruik actuele informatie om vergissingen te vermijden

Gebruik actuele informatie om vergissingen te vermijden

Blijf op de hoogte van wijzigingen in uw klantenbestand

  • Laat zien dat u begaan bent met de klant door hem of haar steeds correct aan te spreken
  • Zorg ervoor dat uw facturen worden betaald door gebruik te maken van de recentste informatie over uw klant.
Zorg voor permanent nauwkeurige informatie in al uw bedrijfssystemen

Zorg voor permanent nauwkeurige informatie in al uw bedrijfssystemen

Permanente toegang tot kwaliteitsvolle en actuele informatie

  • Blijf op de hoogte van wijzigingen wat betreft uw klanten dankzij geautomatiseerde signalen en triggers
  • Optimaliseer uw gegevensinvoerprocessen door Bisnode webservices en -tools te integreren in uw klanttoepassingen, waardoor u 24/7 toegang hebt tot de recentste informatie
Bisnode als unieke partner op het gebied van gegevenskwaliteit:

Bisnode als unieke partner op het gebied van gegevenskwaliteit:

  • De grootste verhuizersdatabase in België die wekelijks wordt bijgewerkt
  • Identificatie mogelijk op basis van verschillende contactpunten: adres, e-mail, telefoon, …
  • Consumenten en professionele entiteiten
  • Oplossingen op maat van uw behoeften: gaande van ad hoc opschoning en een structurele oplossing tot volledig gegevensbeheer en consultancy
Klantencase

Automobielbedrijf zorgt ervoor dat klanten sneller betalen 

Met onvolledige bronnen en fouten in de handmatige invoer van klantgegevens leed het bedrijf aan een aanzienlijke hoeveelheid laattijdige betalingen. Kom te weten hoe ze de cashflow positief hebben kunnen beïnvloeden en de handmatige gegevensinvoer met meer dan 50% hebben gereduceerd.

Meer weten

Bisnodes oplossing zal u een duidelijk zicht geven op de huidige gegevenskwaliteit. U zult ook aanbevelingen krijgen in verband met potentiële verbeteringen en te treffen maatregelen

Dit omvat onder andere informatie over:

  • Aantal verhuizers
  • Aantal dubbels van individuen, huishoudens en bedrijven
  • Aantal inactieve bedrijven
  • Welke gegevens onnauwkeurig zijn
  • Hoe u uw gegevens kunt aanvullen

Eens de analyse van uw klantgegevens voltooid is, kan Bisnode de kwaliteit van uw database optimaliseren en veilig stellen op basis van uw behoeften. We corrigeren onnauwkeurige gegevens, verwijderen dubbels en matchen de gegevens met onze voortdurend bijgewerkte databases. Dit helpt u uw administratie te stroomlijnen en tegelijkertijd tijd vrij te maken voor uw verkoopmedewerkers. Postretours worden eveneens vermeden wanneer alle namen en adressen correct zijn, wat u ook zal helpen om de kosten te drukken.

Dit zal leiden tot nauwkeurigere marketingactiviteiten en bijgevolg tot meer business en een grotere winst. Via regelmatige updates van de klantendatabase door Bisnode zijn kwaliteitsvolle gegevens en uw slaagkansen gegarandeerd, nu en in de toekomst.

Op zoek naar een structurele oplossing? Werp een blik op onze tools en webservices (Integreer kwaliteitsvolle data in uw bedrijfsprocessen) en oplossingen voor gegevensbeheer ( Beheer uw klantendatabase en CRM)

Uw gegevens opschonen en standaardiseren, daar houdt het niet bij op. Als u een database met kwalitatieve gegevens wilt onderhouden, moet u het voortdurend up-to-date houden.

Maar hoe doet u dit? Elk contact manueel aanpassen is één manier. Uw database updaten is veel eenvoudiger, sneller en efficiënter met behulp van onze webservices (online tools die u makkelijk kunt integreren in uw eigen databasebeheersysteem) of geautomatiseerde verwerkingen.

Aan de hand van onze webservices en geautomatiseerde verwerkingen, kan Bisnode u helpen om:

  • Op de hoogte te blijven van wijzigingen in uw klantenbestand dankzij proactieve signalen zoals adreswijzigingen
  • Gemakkelijker gegevens te verzamelen en kwaliteitsvolle gegevens te integreren zodra ze in uw database terechtkomen via adresherkenning en -suggestie
  • Een persoon of een bedrijf te identificeren op basis van zijn gegevens en het aan uw klantbestanden te linken
  • Klantengegevens te kwalificeren en verbeteren

 Naar de Bisnode webservices

 

Herkent u één of meer van deze problemen?

  • "We hebben heel wat klantgegevens op verschillende plaatsen  en in verschillende formaten, maar we kunnen alle stukken informatie die we verzamelen niet combineren of analyseren"
  • "Ik wil een centraal punt hebben waarop ik alle interacties kan zien die ik met een klant heb"
  • "Ik wil op een gedifferentieerde manier communiceren met mijn aanhangers, maar ik weet niet hoe ik ze kan segmenteren…

Met het Bisnode Interact Data Management Platform (DMP) kunt u:

  • Uw diverse gegevensstromen kanaliseren in één enkel gegevensbeheerplatform
  • De kwaliteit van de gegevens optimaliseren door middel van geïntegreerde DQ-tools (standaardisering, deduplicatie,…)
  • Eén enkel klantoverzicht creëren
  • Individuele consumenteninformatie en -profielen bekijken
  • Alle interacties tussen u en uw klanten registreren
  • Klanten selecteren op basis van een brede waaier van standaard of op maat criteria
  • Op een gepaste manier communiceren met welbepaalde klantengroepen
  • Inzichten en een dynamische rapportering creëren wat betreft uw gegevens en campagnes
  • De regels naleven (GDPR-basisprincipes zoals 'het recht om vergeten te worden')
\

Begin vandaag nog met het optimaliseren van uw datakwaliteit

Contact form data quality NL

U wenst door ons gecontacteerd te worden?

Bel ons

Bel ons

Wij zijn beschikbaar elke werkdag van 9 tot 17u30

+32 (0)2 555 97 00