Data-driven marketing

Data- de nieuwe tool van de marketer

Meer leads, tevreden klanten en een hogere ROI

Voor marketing professionals zijn dit spannende tijden. Door het gebruik van digitale kanalen en social media neemt het volume aan data sterk toe. De mogelijkheden die dit opleveren zijn bijna eindeloos.  Door het volgen van de digitale voetafdruk van consumenten kunnen marketing professionals inzicht krijgen in de behoeftes en voorkeuren van consumenten bij het voorbereiden van een campagne. De boodschap die men wil uitdragen kan ook worden aangepast naar gelang de feedback die men binnen krijgt door het meten van de customer experience (CX).

Data-analyse is al een tijd een logisch onderdeel van marketing. Consumenten verwachten dat er relevante boodschappen komen van bedrijven die begrijpen wat hun noden zijn en hoe ze deze op het juiste moment kunnen invullen.  

Bij Bisnode werken wij elke dag om data te verfijnen, interpreteren en analyseren om onze klanten maximaal te ondersteunen in de effectiviteit van hun marketing. Hier delen wij nieuws, analyses en trendspotting in data gedreven marketing. 

Schrijf u in op onze mailinglist

U ontvangt onze nieuwsbrieven en occasionele communicatie met betrekking tot smart data, analyse, de laatste trends en de oplossingen van Bisnode.

Stap 2