Digital

Bereikt u de juiste persoon?

- 17 mei 2019

 

U wenst door ons gecontacteerd te worden?

Als agentschap gebruikt u wellicht Facebook om ads aan de juiste doelgroep te bezorgen. Het is een goedkoop medium met een enorm bereik, en het genereert heel wat klikgedrag naar uw website of die van uw klant. Maar wat gebeurt er daarna? Worden die klikkers dan vlotjes klanten, of verdwijnen ze te vaak voor er van conversie sprake is? 

Misschien denkt u dat Facebook u de juiste data bezorgt, maar is dit altijd relevant

Bereikt u mensen die Oasis drinken, of mensen die naar Oasis luisteren? En die prospecten die interesse tonen voor Ferrari, hebben die de middelen om er ook één aan te schaffen? Wat te denken over mensen met interesse in Cofidis… of in het Cofidis Cycling team? 

Als u zich die vraag ook geregeld stelt, dan kan u daarmee ophouden en nu de relevantie van uw campagnes een boost geven dankzij onze exclusieve Bisnode Audiences

Stelt u zich even voor dat u uw doelgroep kan filteren op:

  • Familietypologie
  • Sociale klasse
  • Mediaan inkomen
  • Intentie om te verhuizen, te renoveren of een huis te kopen
  • Bankprofiel (investeringen of niet…?)
  • Wagentypologie (degene waarmee ze rijden, niet degene waarvan ze dromen!) 

Of denkt u aan een iets exotischer publiek?

Misschien zoekt u voor uw volgende productlancering naar:

  • Wie zou er interesse hebben in Pickles Roomijs? 
  • Wie heeft er een krokodil als huisdier?
  • Wie gaat dagelijks met de helikopter werken? 

Geen probleem! We gaan de uitdaging aan.

"Misschien denkt u dat Facebook u de juiste data bezorgt, maar is dit altijd relevant? 
Bereikt u mensen die Oasis drinken, of mensen die naar Oasis luisteren?"

"Misschien denkt u dat Facebook u de juiste data bezorgt, maar is dit altijd relevant? Bereikt u mensen die Oasis drinken, of mensen die naar Oasis luisteren?"

Florent Diverchy Digital Consultant Bisnode

iStock-183235221.jpg

Laat ons om het even welke vraag stellen aan ons Permesso Panel: in één weekend kunnen we u minstens 2000 antwoorden garanderen. 

Daarna kan u beslissen wat u doet met de positieve antwoorden:

  • We kunnen u een rapport bezorgen met hun socio-demografisch profiel
  • We kunnen hen uw marketingcommunicatie sturen per e-mail
  • We kunnen hen in een Facebook Audience verwerken voor u
  • We kunnen hun look-a-likes vinden in onze Belgische referentiedatabase (en deze ook als Facebook Audience aanleveren)
  • We kunnen hen zelfs rechtstreeks een opt-in vragen voor uw marketingprogramma! 

Met Bisnode kiest u, meer dan ooit, voor Relevante Marketing!

Schrijf u in op onze mailinglist

U ontvangt onze nieuwsbrieven en occasionele communicatie met betrekking tot smart data, analyse, de laatste trends en de oplossingen van Bisnode.

Stap 2