Omni-channel seminar

Laat u inspireren door de beste specialisten!

Omni-channel : breaking the silos

In hun communicatie met bedrijven, maken consumenten vandaag gebruik van verschillende kanalen en communicatiemiddelen zoals smart phones, laptop, tablet, sms…  Consumenten beleven deze interacties niet als een aparte ervaring, maar als één geheel in hun gebruikerservaring met een bedrijf of organisatie. Om deze reden is het van essentieel belang de verwachtingen van uw klanten goed te begrijpen bij het kiezen van kanalen of communicatiemiddelen.

Wanneer : 30 november

Waar : Bisnode office

Programma :

  • 10u30 – 11u : Onthaal 
  • 11u – 11u15 : Introductie door Bisnode
  • 11u15 – 11u45 : Omni-channel landschap
  • 11u45 – 12u15 : Praktijkcase - spreker nog te bevestigen
  • 12u15 – 13u30 : Walking lunch
  • 13u30 – 14u : Inspirerende sessie - spreker nog te bevestigen
  • 14u -14u30 : Cédric Cauderlier, Digital Strategy & Cofounder - Mountainview Agency
  • 14u30 – 15u : Koffiepauze
  • 15u – 15u30 : Nicolas Van Dijk, Senior Brand Manager Prestige Portfolio & Digital Strategy - Pernod Ricard
  • 15u30 – 16u : Polle de Maagt, Professional speaker en Founder & Prime Minister de Ministry of World Domination
  • 16u – 17u : Drink 

Reserveer nu uw plaats voor dit unieke evenement

Bisnode Belgium, Researchdreef 65 Allée de la recherche - 1070 Anderlecht

Gratis

Ik schrijf me in