Omni-channel seminar

Laat u inspireren door de beste specialisten!

Omni-channel : breaking the silos

Praktische info

Praktische info

Wanneer : 4 april, van 09u00 tot 12u

Waar : Bisnode, Researchdreef 65, 1070 Brussel

Deelname: gratis. Het aantal plaatsen is beperkt.

In hun communicatie met bedrijven, maken consumenten vandaag gebruik van verschillende kanalen en communicatiemiddelen zoals smart phones, laptop, tablet, sms…  Consumenten beleven deze interacties niet als een aparte ervaring, maar als één geheel in hun gebruikerservaring met een bedrijf of organisatie. Om deze reden is het van essentieel belang de verwachtingen van uw klanten goed te begrijpen bij het kiezen van kanalen of communicatiemiddelen.

Programma :

  • 10u30 – 11u00 : Onthaal 
  • 11u00 – 11u15 : Introductie door Bisnode
  • 11u15 – 11u45 : Omni-channel landschap door Hugues Rey, CEO - Havas Media
  • 11u45 – 12u15 : Lead generation and nurturing in an industrial business, Marina Aubert
  • 12u15 – 13u30 : Walking lunch
  • 13u30 – 14u00 : Engaging in-the-moment; contextualizing the customer journey, Tom Vandendooren - Sentiance
  • 14u00 – 14u30 : From a mail order selling platform to an e-commerce pure player!, Cédric Cauderlier - Mountainview
  • 14u30 – 15u00 : Koffiepauze
  • 15u00 – 15u30 : If the channel is the vessel, data is the oil, Lode Lauwers - Bisnode
  • 15u30 – 16u00 : Omni-channel : unveil some myths before really breaking the silos, Polle de Maagt
  • 16u00 – 17u00 : Drink 

Reserveer nu uw plaats voor dit unieke evenement