Deel het met uw netwerk!
Help uw collega's en vrienden om hun kennis te verdiepen
In een partnerschap-formule is het essentieel om te beschikken over verschillende recente en regelmatige ge-update brongegevens. Deze gegevens zijn de grondstof en de brandstof die de Bisnode datagedreven oplossingen sturen. Ze zijn essentieel voor de creatie van de Bisnode Referentie Consumenten Database : om de updatecyclussen te versnellen, om de datakwaliteit te optimaliseren en om de dekking te verbreden in een omni-channel omgeving. Hierdoor kunnen wij onze klanten servicen met ‘state of the art’ dataoplossingen voor datakwaliteit, targeting en analyse. Door dit te doen heeft Bisnode een van de grootste multi-source referentie databanken van klantengegevens in België opgebouwd. Dit maakt het voor onze klanten mogelijk om hun datakwaliteit te optimaliseren en zo conform te zijn aan de verplichting van GDPR om te beschikken over zo accuraat mogelijke data.
Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat wij blijven investeren in sterke win-winrelaties met bronpartners, die gebaseerd zijn op wederzijds vertrouwen, strikte ethische procedures met inachtneming van alle privacy gerelateerde wetgeving. Wij hebben er nauwgezet voor gezorgd dat het hele proces, van dataverwerving tot dataverwerking, voldoet aan de GDPR-beginselen. Wij bieden onze bronpartners tevens legaal advies en support.
Verschillende bronpartners leveren de contactpunten die het multi-source ecosysteem van de Bisnode Referentie Consumenten Database voeden en optimaliseren. Bisnode biedt verschillende bronpartnerschappen formules aan die aangepast zijn aan de specifieke noden van de partner. De dienstverlening kan datavalidatie binnen de Bisnode omgeving zijn, en voor bredere toepassingen, is datacorrectie, -analyse of -levering voor targeting in direct marketingcampagnes mogelijk.
Bisnode kijkt er nauwgezet op toe dat alle bronpartnerschappen volledig voldoen aan de ethische codes van ons bedrijf en aan de GDPR-richtlijn. Hier zijn enkele voorbeelden van de maatregelen die Bisnode neemt:
Kan men met de GDPR nog aan datagedreven prospectie doen?
Kunnen bedrijven persoonsgegevens blijven gebruiken voor al hun direct marketingactiviteiten?