Eendracht maakt macht.
Laat uw klanten ervan meegenieten.

Verneemt u hier graag meer over?

Wanneer zich een economische crisis voordoet, worden de communicatie- en marketingbudgetten van bedrijven vaak uitgesteld of verlaagd. Dit maakt het voor adverteerders moeilijker om hun objectieven te bereiken en de verwachte inkomsten te genereren.

De Covid-19 situatie is een unieke crisis met een belangrijke impact op de meeste bedrijven. En als agentschap moet u ook hiervan wellicht ook de gevolgen ondergaan.

Hoe zou u het vinden om een oplossing te kunnen bieden die zowel de kosten verlaagt als de resultaten maximaliseert van uw klanten, die meer dan ooit nood hebben om hun activiteiten opnieuw te lanceren door middel van effectieve communicatie en mediacampagnes?

U zou hen kunnen voorstellen om samen te werken met vertrouwde bondgenoten, om mediabudgetten te delen of gezamenlijke campagnes te organiseren. Als u dit op een professionele manier doet, kan dit voor alle partijen nuttig zijn!

 

Welke belangrijke rol kan u als agentschap hierin spelen?

Het is tijd voor wederzijdse hulp en samenwerking!

Stel een oplossing voor die zowel de kosten verlaagt als de resultaten van uw klanten maximaliseert!

Door de verlaging van hun communicatie- en marketingbudget zoeken adverteerders naar goedkope en effectieve alternatieven waarmee ze in contact kunnen komen met hun klanten en prospecten. Dit is nu meer dan ooit het geval aangezien de huidige crisis een verschrikkelijke impact heeft gehad op hun inkomen.

Wilt u graag meer hierover weten?

Vul uw gegevens in en we zullen snel contact met uw opnemen:

Lees ons Privacybeleid

Of bel ons: 

+32 (0)2 555 97 00

Maar dergelijke samenwerkingsprojecten kunnen bij adverteerders bepaalde twijfels en vragen oproepen:

  • Met wie kan ik het best samenwerken?
  • Wat gebeurt er als een van mijn concurrenten profiteert van mijn gegevens?
  • Kan ik deze zakelijke alliantie echt vertrouwen?
  • Hoe zit het met de AVG (GDPR)?

Gelukkig werken bedrijven al regelmatig samen met een vertrouwde partner: hun bureau, U dus!

Ze hebben u zorgvuldig geselecteerd uit vele andere agentschappen. Ze delen met u hun strategie, hun geheimen, hun gegevens, ... Ze weten dat u hen nooit zult betrekken bij een project dat hen zou kunnen schaden of de concurrentie ten goede komen.

Mist u data-expertise om dit soort projecten te realiseren?

Mist u data-expertise om dit soort projecten te realiseren?

Dit is waar wij op de proppen komen!

Het is tijd voor wederzijdse hulp en samenwerking! Elk aan zet in ons eigen vakgebied. Om uw klanten effectieve projecten voor het delen van mediabudgetten te kunnen aanbieden of om ze samen een gemeenschappelijke doelgroep te laten bereiken, moet u datagegevens gebruiken.

Bisnode kan u hierbij op verschillende punten helpen:

  • Indien het overlappingspercentage hoog is, kunt u hen voorstellen om een gezamenlijke campagne te  ontwikkelen waarbij de kosten kunnen worden gedeeld tussen de verschillende partijen.

    • Indien dit percentage laag is, kunt u mogelijk prospectiecampagnes voorstellen die zijn gericht aan het goeie profiel van een andere adverteerder

    • Het identificeren van doelgroepen uit onze referentiedatabase die geldig kan zijn voor meerdere adverteerders.

  • Vergelijken van de databestanden (B2B en B2C) van uw verschillende klanten om de mogelijke overlappingen te kwantificeren:

Dit zijn slechts enkele voorbeelden hoe we u kunnen helpen om dergelijke projecten voor uw klanten concreet te maken. We staan ​​klaar om samen met u de beste manier voor het delen van gegevens te analyseren en zo een oplossing te creëren die het meest geschikt is voor UW specifieke behoeften en die van uw klanten!

 

 

Wilt u graag meer hierover weten?