Menu
Multichannel Connect

Bisnode | Connecting the dots

Bedrijven verzamelen tal van informatie over klanten en prospecten over verschillende kanalen heen, maar deze wordt vaak in diverse databases opgeslagen die meer of minder gedetailleerd zijn. De data waarover u beschikt dankzij de verkoop van producten of diensten is bijvoorbeeld vaak veel gedetailleerder als de data die u hebt over de personen die ingeschreven zijn op uw nieuwsbrief. Doordat deze data vaak niet aan elkaar gelinkt wordt, verliest u heel wat kostbare informatie en inzichten over uw klanten en prospecten.

Omschrijving
Met Bisnode Connecting the dots krijgt u een 360° overzicht over uw klanten en prospecten door hen over verschillende kanalen heen te identificeren en alle informatie die u over hen heeft, aan elkaar te linken.

Voordelen

  • Betere klantensegmentatie
  • Meer relevante multichannel communicatie
  • Detecteren van cross-en upsell opportuniteiten
  • Haal meer waarde uit uw data

Doelgroep
Elke onderneming die data verzamelt over klanten en prospecten en via verschillende kanalen met haar doelpubliek interageert, heeft baat bij deze oplossing.

Interessant voor sectoren zoals bijvoorbeeld retail, e-commerce, telecom, banken & verzekeringen, mediabedrijven, fundraising,…

Aanbod
Naargelang uw specifieke behoefte en budget, hebt u de keuze tussen verschillende paketten.

Meer weten?
Uw account manager geeft u graag meer informatie, advies en een prijsofferte op maat.

contact_nl

 

 

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone