Menu

Carrefour testimonial: Bisnode als Data Quality en Customer Insights Partner

carrefour1“Carrefour Belgium, één van de gevestigde waarden in de Belgische retailwereld, staat niet alleen voor een ruime productkeuze maar wil haar klanten ook de beste service en de allerbeste prijs-kwaliteitverhouding bieden. Bij de keuze van haar partners gaat Carrefour dan ook op zoek naar gelijkgestemden. Bisnode Belgium van haar kant staat voor integriteit, kwaliteit en de beste service in het aanbieden van datagerelateerde oplossingen op maat van haar klanten.

Bisnode is dan ook Carrefour Belgium’s preferred partner voor het verkrijgen van een optimale datakwaliteit, op elk moment en dit aan de beste prijs-kwaliteit verhouding maar mits respect voor de privacy van de consument.

Als geëngageerd bedrijf zet Carrefour Belgium zich uitermate in voor haar klanten maar ook voor onze planeet.

Om ervoor te zorgen dat haar trouwste klanten geen belangrijke promoties of acties mislopen, zorgt ze ervoor dat haar Loyalty Card database steeds up-to-date is. Hiervoor doet Carrefour Belgium een beroep op de diensten van Bisnode Belgium om haar adressen te standaardiseren (Road 65) en verhuizers tijdig te identificeren en te updaten. Hierdoor wint ze niet alleen aan efficiëntie van haar campagnes, maar vermijdt ze eveneens verspilling van budget én papier door postretours.

Bovendien zorgt een optimale adreskwaliteit er ook voor dat ze op elk moment over een correcte Single Customer View beschikt met een accurate kennis van haar klanten. Deze intern opgebouwde klantenkennis wordt door Bisnode verder aangevuld met gegevens over de gezinssamenstelling van haar klanten. Hierdoor profiteren klanten van het beste aanbod van Carrefour op maat van hun behoeften, waardoor hun acties eens zo goed renderen.”

Vragen over onze oplossingen? Contacteer ons!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone